PROFIT? VAGY NONPROFIT?

Sikeres 1%-os kampányok lépései

Magyar Marketing Szövetség és a Civilkomp szervezésében

PROGRAM (pdf)

A forrásteremtés és a bizalomépítés hatásos lépései
Sikeres 1%-os kampányok    online, offline eszközei  (költség)hatékonyságra fókuszálva


Mitől válik sikeresebbé az egyik, és mitől kerüli el az adakozó jókedvet a másik kampány? Mi tanulható a profi kommunikátoroktól, hogy a döntéshozók figyelmét elnyerjük? Hol van a személy szerepe a hitelesség közvetítésében? Van-e útmutató "sorvezető" a céljaink eléréséhez?

Válaszok az idei 1%-os kampányfelkészítő workshopon

2014. február 7-én, a Hotel Expoban (Bp. Expo tér 1.)

Regisztráció, érkezés, gondolatébresztő kávézás: 9.30-tól

Olyan szaktekintély előadókat hívtunk meg, akik neve méltán ismert tevékenységük és sikereik folytán. Számos konferencián, publikációik, könyveik útján, a facebook világában és most az 1%-os workshopon adják át tudásukat.

Előadók és témák
A workshop gyakorlati csoportvezetője: Klausz Melinda marketingszakértő, oktató, a 2013 végén megjelent "Megosztok, tehát vagyok" című sikerkönyv szerzője

Az előadások 25-30 percesek, amit 15 perces interaktív rész követ.

Edébszünet: 20-30 perc kötetlen beszélgetéssel, gondolatcserével, ötletek megosztásával

1. A civilek sem lehetnek amatőrök! Mit kínál a Google AdWords és a SEO a kampányokhoz?
Előadó: Lévai Richárd marketingszakértő, google, facebook specialista
2. Coach-szemlélet az 1%-os kampányokban... Célkitűzés menedzsment lépései, avagy miben segíti a célok elérését, az "iránytartást" a szervezetfejlesztő coach?
Előadó: dr. Kollár Csaba vezető tanácsadó, coach
3. A profizmus és a lelkesedés arányai a social media-ban... A márkaépítés és más fontos marketing-kommunikációs elem szerepe a közösségi oldalak használatában
Előadó: Klausz Melinda marketingszakértő, social-media specialista
4. Van, aki hat, és van, aki sok... A divatos "story-telling" avagy a jó mesélő titkai... A sztorizás mezsgyéje mély víz. Csak felkészülteknek!
Előadó: Tonk Emil marketingszakértő, MMSZ ügyvezető alelnöke


MEGLEPETÉSEK

A workshop végén gyors, de annál hatékonyabb gyakorlati jellegű prezentációk gazdagítják a résztvevőket
1.) Tudod milyen a személyes hatásod? Sokat ér ismerni erősségeinket és lehetőségeinket!
Bátori Zsuzsanna testbeszéddel is foglalkozó Alexander-technika tréner és Görög Mária kommunikációs tanácsadó villámtréning keretében "bemérik" milyen az első benyomásunk, minek tudható be az eredményesség vagy az esetleges negatív hatás egy tárgyaláson, előadáson. (felkért)
2.) Bemutatkozik a LicitSzalon Mit nyújthat a "civiltőzsde" a felkínáló oldalán? Ismerik-e a civilek?  Balogh Gabriella marketingszakértő bemutatja azt a felületet, ahol társadalmilag hasznos értékek egymásra találhatnak, lelkesíti a szervezeteket, hogy minél többen töltsék fel programjaikat. (felkért)
3.)   Adó- és jogszabályi változások az 1%-os adománygyűjtésben (e-mailen küldjük a résztvevőknek)
Partnerségben a Budapesti Civil Információs Centrummal lehetővé válik, hogy az azonos időben szervezett rendezvényeken résztvevő civil szervezetek a fontos előadásokhoz kölcsönösen hozzájussanak.

KÖNYVEK Felhívjuk a résztvevők figyelmét, hogy Klausz Melinda, Tonk Emil, Lévai Richárd és az MMSZ könyvei kedvezményesárn megvásárolhatók a helyszínen.

Szervezők és regisztráció: MMSZ Közéleti és Nonprofitmarketing Tagozat marketing@marketing.hu
Civilkomp info@civilkomp.hu
Jelentkezés: február 5-ig



Jótékonyság || újság a jóról, a civilekről

www.facebook.com/jotekony.info

2016/2. GNH-közjó különszám

2016/1. téli szám


2015. nyári szám


2014/2. téli szám

2014/1. nyári szám

2013. decemberi szám

2013. októberi szám

2013. szeptemberi szám

2012. szeptemberi (1. szám)

az első Jótékonyságsziget (BNV-n) kiadványaként született meg, benne 4 oldalas civilkommunikációról szóló szakmai melléklettel


SZERVEZŐ


FŐTÁMOGATÓ


TÁMOGATÓK








SZAKMAI PARTNEREK





MÉDIATÁMOGATÓK




CivilKomP copyright HR&PR Humán Programiroda