Civil összefogással, illetve utánajárással semmi sem lehetetlen

Egy kisvárosban élek, ahol sokáig nagy volt a nyugalom. Volt egy kis családi lángosos-cukrászdánk, ami kezdetben nem sok vizet zavart. Minden hónapban lett akkora forgalmunk, hogy meg tudjunk belőle élni megszakadás nélkül. Egyszer pont az egyik vendég mesélte, hogy az egyik templom, ami akár műemlék besorolást is kaphatna, életveszélyessé vált, de az önkormányzatnak nem volt pénze a felújításra. Az ott lakóknak ugyanakkor, főleg az idősebbeknek, akik még fénykorukban is látták és látogatták az épületet, nagyon nem tetszett a bontás ötlete. Pont ők voltak az a csoport, akik anyagilag kevésbé tudtak hozzájárulni a projekt sikeréhez, de mindannyian bíztunk benne, hogy valami csoda folytán kicsinként mégiscsak sikerül majd összedobni a pénzt… és a befektetett munkát is!

Úgy ugyanis rengeteget sikerült lefaragni a költségekből, hogy összefogtak a város mesteremberei. Lakik nálunk néhány kőműves, burkoló, festő, ács, akik mind-mind hajlandóak voltak feláldozni a szabadidejüket a közös siker érdekében. A régi templom új berendezését a városka két legjobb asztalosmestere készítette el, amihez csak az anyagokat kellett beszerezniük, más egyébre nem tartottak igényt. Az anyagköltség fedezésére egyébként a város asszonyai gyűjtést szerveztek: különböző kézműves termékeket készítettek és árultak internetes platformokon, hogy az ebből befolyt összeget is a templom felújítására lehessen fordítani. Olyan is akadt közöttük, aki a munkásokkal együtt a kert rendezésében vett részt.

Az összefogás híre végül egy tehetős vállalkozóhoz is eljutott, akinek a nagyszülei innen származnak. Így végül a civil összefogás eredményre vezetett, és sikerült megszereznünk a szükséges pénzt a templom felújításához. A szorgos kezek természetesen továbbra sem állhattak le egészen a munkálatok befejezéséig. Sok ember gyűlt össze ennek a projektnek köszönhetően, akik addig maximum látásból ismerték egymást. Mégis jó volt a hangulat, és mindenki rendben elvégezte a számára kiosztott, testhezálló feladatokat. Nem volt vita és pazarlás, minden munkafolyamat pontosan dokumentálva lett és nyomon követhető volt.

Bár a felújított templomra sokan kíváncsiak voltak, és ezért a helyben fogyasztók száma is nőtt, időközben az ételkiszállításra is megnőtt az igény, így be kellett szereznünk pár futár autót ennek a feladatnak az ellátásához. Most már a flottakezeles.hu végzi az ezekkel kapcsolatos ügyintézést, amiért nagyon is hálásak vagyunk nekik. A flottakezelő ugyanúgy mindent szépen dokumentál és jól gazdálkodik, mint a közösség a felújítás során. De idáig eljutni nem volt azért annyira egyszerű.

Kezdetben azt gondoltuk, hogy a megfelelő céges autók kiválasztása egyáltalán nem lesz nehéz. Végül is megvan, hogy melyiket ki fogja használni és milyen célból, illetve mekkora kapacitású járműre van szükség egy-egy adott feladat teljesítéséhez. Körbe is néztünk az autós piacon, de sajnos sejtettük azt, amit az egyik vendégünk is megerősített. Olcsó húsnak híg a leve, és aki nem kellő szakértelemmel felszerelkezve vásárol céges autót, az könnyen megütheti a bokáját. Ráadásul mi hitelben gondolkoztunk, de ő rávilágított, hogy ennél jobb megoldás is létezhet számunkra, mint például a nyílt végű lízing. Azt javasolta, keressük fel a flottakezeles.hu-t és tőlük kérjünk tanácsot. Neki egyébként kaminonjai vannak, amikkel már évek óta ez a flottakezelő cég foglalkozik, és semmi pénzért sem adná át őket másnak. Ez már eléggé biztatóan hangzott, és kezdtünk hinni benne, hogy van kiút a káoszból és a céges autóvásárlás útvesztőiből.

Meg is néztük hát az ajánlott flottakezelő honlapját rövid időn belül. Főleg a cég elérhetőségei és múltja érdekelt bennünket, de ennél jóval többet nyújtott számunkra a weboldal! Találtunk ugyanis hasznos cikkeket is azzal kapcsolatban, hogy mi alapján érdemes céges autót választani. Az egyik ilyen írás egy nagyon érdekes témát is felvetett, mégpedig azt, hogy megéri-e napelem segítségével tölteni a villanyautókat. Ebből is látszik, hogy a flottakezeles.hu halad a korral és a folyamatosan változó ügyféligényekkel.

flottakezelő

A kapcsolatfelvétel szintén könnyű a weboldal segítségével, mivel mindössze pár alapadatot kell megadnunk visszahívás kéréséhez. A flottakezeles.hu munkatársa hamarosan fel is vette velünk a kapcsolatot. A közös munka során részletes megtérülési számításokat készítettek a különböző megoldások választása esetén, mint például a nyílt vagy zárt végű lízing. Megismertük mindegyik konstrukció előnyeit és hátrányait, mivel kellőképpen informálva lettünk, így már nem volt nehéz meghozni a fontos döntéseket. Kezdetben tartottunk tőle, hogy mivel mi még csak kisebb vállalkozásnak minősülünk, az ehhez hasonló szolgáltatások igénybevétele túl nagy havi kiadást jelent majd a cégnek, és emiatt nem éri meg, vagy hosszútávon mínuszba kerülnek a pénzügyeink. Utólag persze kiderült, hogy a félelmeink teljesen alaptalanok voltak, mivel a flottakezeles.hu olyan csomagokat ajánlott, amelyek teljes mértékben figyelembe vették a mostani igényeinket, illetve a cég lehetséges további növekedésére is kitértek. Számos lehetőséget kínálnak nekünk abban az esetben is, ha a jövőben mondjuk újabb gépjárművek vásárlása vagy bérlése mellett döntünk az ügyfelek kiszolgálása céljából.

Aminek kifejezetten örülök, az az, hogy a flottakezelő segíteni tud a biztosítással és szerelésekkel kapcsolatos ügyek intézésében is. Régebben még a saját autómat használtam a céggel kapcsolatos ügyek intézésére, ami egyik nap fogta magát és egyszerűen lerobbant. Pont jött a hétvége, ezért a szerelőt sem igazán lehetett sürgetni, arról pedig fogalmam sem volt, hogy a könyvelő ezt milyen költségként számolja el, egyáltalán át lett-e írva az autó a cég nevére, még erre sem emlékeztem pontosan. Hát akkor még mi lett volna, ha baleset történik, és több hetet vagy hónapot is igénybe vesz az ügyintézés? Még jó, hogy a feleségem mindig rám szólt, hogy a kocsi biztosítását ne felejtsem el befizetni, mert ha rajtam múlna, már rég több százezer forintos tartozásunk lenne a szétszórtságom miatt.

Szerencsére a flottakezeles.hu pontosan tudja a megoldást ezekre a problémákra. Az általa lízingbe adott járműveken ugyanis van kötelező biztosítás, baleset vagy lerobbanás esetén pedig akár azonnal autómentőt küldenek ügyfeleik segítségére, amennyiben szükséges. A javítás időtartamára csereautót biztosítanak, így nem kell sokáig nélkülöznünk a céges járgányt. Az ügyfélszolgálat pedig mindig türelmes és megértő, még akkor is, ha nem éppen a legjobb időben hívjuk őket és nem éppen a legjobb hírekkel. Balesetek és meghibásodások sajnos előfordulnak, főleg egy céges autó esetében, mivel a szállításoknál a távolság és a gyorsaság egyaránt fontos.

Mi nagyon boldogok vagyunk, hogy a flottakezeles.hu segítségével sikerült optimalizálnunk a gépjárműveinkkel kapcsolatos kiadásokat, illetve a beszerzés is teljes mértékben összhangban van a cégünk további terveivel és jelenlegi büdzséjével. Fontos, hogy cégvezetőként ne csüggedjünk, ha elsőre nem áll össze minden úgy, ahogy azt elképzeltük céljaink megvalósításához. Mindig mindenre lehet ugyanis megoldást találni, főleg ha profikra bízzuk az ügyet, akiknek valóban az az érdeke, hogy mindenki elégedett legyen a végén.