Annyi adomány gyűlt össze, hogy végül egy részét el kellett adnunk

Eddig azt mondták, hogy nagyon jó az élet a mi kerületünkben. Viszont mostanában sajnos nem egy szerencsétlenség történt, és nem csak péntek 13-án. A legutóbb például leégett egy egész társasház egy közeli utcában! Arra ébredt mindenki, hogy az egyik közvetlen szomszéd, aki pék, hajnalban indult volna dolgozni, de észlelte a tüzet, ami egy üresen álló lakásból indult el. Gyorsan értesítette a hatóságokat, akik azonnal megkezdték a lakók kitelepítését. A szomszédok a tűzoltók kiérkezésééig a saját fúrt kútjuk és slag segítségével igyekezték megakadályozni a még nagyobb katasztrófát.

Sajnos már késő volt, és több családnak is mindene odaveszett. Szomorúan tapasztaltuk, hogy az önkormányzat mossa kezeit, ezzel ellentétben jó hír volt, hogy a helyi vállalkozók hatalmas mértékű adománygyűjtésbe kezdtek a károsultak részére. Nagyon sok használt és új bútor, ruhanemű, tanszer, konyhai eszköz, tartós élelmiszer, illetve más egyéb gyűlt össze. Ezeket kezdetben az egyik cég telephelyén tároltuk egy raktárban. Hamar kiderült, hogy a kelleténél jóval több holmi gyűlt össze.

Ez persze nagyon jó hír, ugyanakkor jogos volt a kérdés, hogy mit csináljunk azzal, amire nem lesz szükség. Ekkor döntöttem el, hogy nyitni fogok egy adományboltot. Biztos voltam benne, hogy székhelyszolgáltatás budapest minden kerületében van szinte, és abban is, hogy én szeretném ezt a szolgáltatást. Ahogy látjuk, az ördög soha nem alszik! Ha leég a bolt, az már önmagában nagy baj, de ha még meg is büntetnek az elveszett céges papírok miatt, akkor ember legyen a talpán, aki nem roskad bele teljesen ebbe a helyzetbe!

Az teljesen igaz, hogy székhelyszolgáltatás budapest szinte minden kerületében igényelhető, de a székhelyszolgáltató cég mégiscsak olyan, mint a háznak az alapja. Ha az elkezd bedőlni, akkor mi bármilyen jól építettünk rá bármit is, minden más is veszélybe fog kerülni. Szerencsére könnyen megtaláltam az interneten a szekhelyszolgaltatas24.hu-t, akik stabil pénzügyi háttérrel rendelkeznek, ezért már régóta a piac elitjébe tartoznak ennek a tevékenységnek a szolgáltatása kapcsán.

székhelyszolgáltatás budapest

Sokan egyrészt azért nem tartják szükségesnek, hogy költsenek a székhelyszolgáltatásra, mert otthonról is tudnak dolgozni, nem találkoznak személyesen az ügyfeleikkel, ha mondjuk informatikai szolgáltatásokat kínálnak. A home office napjainkban valóban kényelmes megoldás. Viszont aki otthon van a családjával, pont az tudja a legjobban, hogy az otthonunkban is folyamatosak lehetnek a váratlan helyzetek. Kisgyermek mellett könnyen elkallódnak például a levelek, ha nem figyelünk oda minden percben. A szekhelyszolgaltatas24.hu-nál viszont már jól tudják, hogy a legtöbb hatalmas céges büntetés története pontosan így kezdődik, ezért ők minden esetben kiemelt figyelemmel veszik át ügyfeleik levélküldeményeit.

Az már észszerűbbnek tűnik, hogy ha van egy saját irodánk vagy üzletünk, akkor nyugodtan jöjjön oda a postás, az ügyfél, a villanyszerelő, meg bárki más, elvégre ezért van a nyitvatartási idő, nemde? Így valóban sok mindenkinek lehetősége van megfordulni a cégünknél, de gondoljunk csak bele, hogy szeretnénk-e pont akkor fogadni ott az adóellenőröket, amikor a legnagyobb a forgalom, és mindenki találgatni kezd? Vagy leülnénk-e egy asztalhoz bizalmas üzleti titkokról tárgyalni egy partnerrel, miközben az alkalmazottunk tőlünk 1,5 méterre tárgyal egy új ügyféllel? Pontosan ezeket a helyzeteket tudjuk elkerülni akkor, ha a hasonló esetekre inkább tárgyalót veszünk igénybe a szekhelyszolgaltatas24.hu által biztosított helyszínen.

Én ezt természetesen nagyon jó ötletnek tartottam. Így végül megnyithatott az adománybolt, és még külön székhelye is lett!