CivilKomP ´05 program

Kéthelyszínes a harmadik CivilKomP. A plenáris előadások a Parlamentben, a szekciónap és a záróplenáris előadás a Promotion a marketingszakma kiállításának kísérőeseményeként kerül megrendezésre.

Kéthelyszínes a harmadik CivilKomP


PLENÁRIS NAP

Helyszín: Parlament Felsőházi Ülésterem

2005. október 10. 10.00 - 18.00

Levezető elnökök

  • S. Takács Zsuzsanna megválasztott alelnök MPRSZ, TCK Tagozat elnöke
  • Visy Mária vezérigazgató-helyettes Hungexpo Rt.

Kivonatos program (részletes)

  • Nyitóelőadás, fővédnöki köszöntő
  • "Összefogás" a hatékonyság záloga. Együttműködési modell az USA-ból 
  • Nyilvánossághoz vezető út az EU-ban
  • A közérdekű önkéntes tevékenységről szóló törvény ismertetése
  • Közszolgálati televízió szerepvállalása a civil témák megismertetésében
  • Közszolgálati-és társadalmi célú témák a kereskedelmi televíziókban - TV2 NAPLÓ mint közcélú magazinműsor
  • Adományozói hűség záloga. Elégedettek-e a civilek "ügyfelei"? (marketing)
  • Új idők, új kommunikációs lehetőségek (Internet és pr)
  • A civil témák reklámesélyei, Mecénás Klub
  • A nyomtatott sajtó lehetőségei
  • A pr eszközei a tudatosan szervezett kommunikációban

Köszönjük az Országgyűlés Hivatala és a Parlamenti Civiliroda támogatását!

SZEKCIÓNAP ÉS ZÁRÓPLENÁRIS

Helyszín: Promotion 7. Nemzetközi marketing-kommunikációs szakkiálítás 

2005. október 11. 9.00 - 18.00

Szekcióvezetők

  • S. Takács Zsuzsanna alelnök Magyar PR Szövetség (B)Gosztonyi Géza igazgató Bp Szociális Forrásközpont (A)
  • Liling Tamás igazgató Nonprofit Médiaközpont Alapítvány (B)
  • Szabóné dr. Pataky Eszter tanszékvezető NYME Sopron (C)

Kivonatos program

"A" szekció Kampányok és adományozás (részletes)

Téma: társadalmi célú és civil kampányok a nyomtatott és elektronikus sajtóban

"B" szekció TCK (részletes)

Téma: "Európai PR-vitanapok" sorozat panelbeszélgetés a magyarországi közkapcsolatok állapotáról

Társadalmi célú kampányok összehangolása.

"C" szekció Civilretorika (részletes)

Téma: A személyes kommunikáció helye, a szóvívő szerepe az érdekérvényesítésben

  • Ki és hogyan beszéljen?
  • A meggyőzés művészete
  • Bevezetés az empatikus kommunikáció (EMK) világába

Záróplenáris a szekcióvezetőkkel

Záródokumentum megfogalmazása. A jelenlévők javaslatot tehetnek a civilek ismertségét szolgáló (média) megjelenésekre és finanszírozási alternatívákra vonatkozóan, esetleg módosítási indítvány előkészítése a médiatörvény TCK vonatkozású kiegészítésére.

A részletes program, előadók, időpontok megtekinthető a  CivilKomP '05 program menüben.

Részletes információt kérek

Tárgyalási lehetőség a Promotion szakkiálítás teljes nyitva tartása idején október 11-14.-ig biztosított. Belépés a CivilKomP kitűzővel!

Érdeklődésére számítunk!

 


Keresés

Hírlevél

Név:

E-mail:

Jótékonyság || újság a jóról, a civilekről

www.facebook.com/jotekony.info

2016/2. GNH-közjó különszám

2016/1. téli szám


2015. nyári szám


2014/2. téli szám

2014/1. nyári szám

2013. decemberi szám

2013. októberi szám

2013. szeptemberi szám

2012. szeptemberi (1. szám)

az első Jótékonyságsziget (BNV-n) kiadványaként született meg, benne 4 oldalas civilkommunikációról szóló szakmai melléklettel


SZERVEZŐ


FŐTÁMOGATÓ


TÁMOGATÓK








SZAKMAI PARTNEREK





MÉDIATÁMOGATÓK




CivilKomP copyright HR&PR Humán Programiroda