Civil kommunikációs kurzus - az esélyteremtés és bizalomépítés iskolája

A Magyar Marketing Szövetség Marketing Akadémia és a Civilkomp Alapítvány együttműködésével képzések indulnak 60 órás hárommodulos komplex marketingképzés

 

A tudás előnyt jelent és eredményesebbé tesz!


A civil szervezetek lételeme a nyilvánosság. Ez tény.

De vajon tudják-e hogyan működik a médiagépezet? Mire vevők a szerkesztőségek? Vannak szempontok, miszerint

  • ne legyen közhelyes, ne legyen sokkoló, ne legyen bűntudatra apelláló, ne sajnálatot váltson ki, ne legyen tiltó, ne legyen unalmas, ne legyen uszító, ne legyen negatív... de
  • legyen érdekes, informatív, mutasson be építő jellegű pozitív példákat, legyen tudatformáló, legyen politikailag korrekt, alakítsa a közgondolkodást, helyes irányba terelje a közbeszédet, összefogásra, jótékonyságra, emberségre ösztönözzön, jótettekre késztessen...

A közhelyes közbeszéd helyett a helyes beszédre kell törekedni megnyilvánulásaink során.

Mitől lehet ma hatékony egy civil kampány?

Ismert közszereplőkkel, közéleti- és médiaszemélyiségekkel, népszerű celebritásokkal, jól hangzó szlogenekkel, jól időzített társadalmi célú reklámokkal, sok pénzzel és/vagy más eszközökkel nyerhető el a társadalom figyelme? Mitől szavaznak bizalmat egy-egy társadalmi ügynek a törvényalkotók, az egyéni adományozók és a gazdasági döntéshozók? Mik az összefogás, a partnerség szempontjai?

Ezekre a kérdésekre ad válaszokat a civil kommunikációs kurzus

A kurzus elvégzésével a hallgató megszerzi azt a tudást, ami szükséges érvényesüléséhez, az esélyeinek növeléséhez. A résztvevő a gyakorlatban hasznosítható fortélyoknak kerül birtokába, beláthat a kulisszák mögé, megtudja mi miért történik úgy a médiagépezetben, ahogy, és akár komplett 1%-os kampányt is megalkothat...

Garancia? Az előadói kör és a meghívott vendégek

  • Bálint György Újságíró Akadémia tanárai, óraadói (műfajismeret, médiajog, szerkesztési ismeretek stb.)
  • Civilkomp konferenciák előadói köréből marketing, reklám, pr szakértők, kommunikátorok,
  • Gyakorló újságírók, riporterek, szerkesztők, szóvivők (online és nyomtatott sajtó, TV, rádió)

Közéleti személyiségek, hírességek (esettanulmányok azoktól, akik civil ügyeket népszerűsítenek: hogyan vállalták, mik a felkérési procedúra lépései, mire lehet számítani fővédnöki, védnöki pozíciót vállaló "hírességektől"?  (előnyök, hátrányok stb.)


A képzés kiscsoportos, min. 10 - max 25 fő kerül egy csoportba.

Kiket várunk?

  • civil szervezetek, egyesületek, alapítványok képviselői, kommunikációs munkatársai
  • önkormányzatok pr-referensei
  • minisztériumok társadalmi kapcsolatok - és civilterületi referensei
  • kis- és közepes vállalkozások kommunikációs munkatársai
  • a sajtó- és pr ügynökségeknél a CSR terület menedzserei
  • kommunikáció, és nonprofit menedzsment szakos egyetemi, főiskolai hallgatók


Várjuk érdeklődését!
Érdeklődni: info@civilkomp.hu és arkus@muosz.hu e-mail címeken lehet.

Keresés

Hírlevél

Név:

E-mail:

Jótékonyság || újság a jóról, a civilekről

www.facebook.com/jotekony.info

2016/2. GNH-közjó különszám

2016/1. téli szám


2015. nyári szám


2014/2. téli szám

2014/1. nyári szám

2013. decemberi szám

2013. októberi szám

2013. szeptemberi szám

2012. szeptemberi (1. szám)

az első Jótékonyságsziget (BNV-n) kiadványaként született meg, benne 4 oldalas civilkommunikációról szóló szakmai melléklettel


SZERVEZŐ


FŐTÁMOGATÓ


TÁMOGATÓK








SZAKMAI PARTNEREK





MÉDIATÁMOGATÓK




CivilKomP copyright HR&PR Humán Programiroda